Panimopeli

Digiverstaan tiimi kehittää resurssienhallintapeliä paikalliselle panimolle. Pelin tavoitteena on rakentaa omaa pienpanimoa panemalla olutta ja kehittämällä omaa yritystä.

Panimopeli on Kotkassa sijaitsevalle Kotka Steam Brewery -panimolle toteutettava projekti. Peli on resurssienhallintapeli panimoteemalla. Pelaajalla on alussa tietty summa rahaa, jolla ostetaan resursseja, välineitä ja varastotilaa yms. Tarkoituksena tuottaa ja myydä eteenpäin panimotuotteita ja sitä kautta saada lisää rahaa, jolla voi ostaa parempia työvälineitä, kehittää uusia reseptejä ja hankkia uusia resursseja. Pelin päämääränä on kasvattaa panimon kokoa ja tuotteiden kirjoa.

Pelin suunnittelu alotettiin vuoden 2019 alussa. Tavoite on saada peli valmiiksi vuoden 2019 loppuun mennessä.

Panimopeli oli mukana *ship Startup Festival 2019 Pitch Captain -ideakilpailussa.

Brewery_7
Brewery_6

Tiimi

ATI MARIN

Lead Programmer

EERO SÄRKINIEMI

Project Leader

HARTO KUUKKA

Technical Artist

KRISTO JUURINEN

Back-end Developer

“Pelin konsepti: OLUT!”

KIINNOSTAVINTA PROJEKTISSA

Brewery_4
48978424933_d27991ac60_c(1)

“Pelin käyttäjäkokemus vaatii vielä kehitystä”

TIIMIN OMIA KEHITYSEHDOTUKSIA

Close Menu